המכון הישראלי לאריזה מהווה מרכז לתעשייה המקומית ומקדם חיבורים מקצועיים רלוונטיים לפיתוח אריזות חדשניות. המכון פועל אל מול הרשויות לקידום נושאי רגולציה, מימון ותמריצים הנוגעים לתחום עיצוב ופיתוח האריזה.
הצטרפו אלינו כחברים במכון האריזה
כחלק מפעילותו, מקיים המכון הכשרות מגוונות לאורך כל השנה: קורסים מקצועיים, וובינרים וכנסים. חברי המכון זכאים לעדיפות ברישום ולדמי השתתפות מופחתים בפעילויות אלו. עדכונים תקופתיים נשלחים גם הם לחברים במכון במטרה לדווח על מגמות החדשות ביותר בתחום האריזה. כחלק מהמשלחת הישראלית, מארגן המכון גם את השתתפות הנציגים מהתעשייה בתערוכות אריזה בין-לאומיות תחת ביתן כחול לבן.
קורסים מקצועיים
קורס אריזות בסיסי
פיתוח אריזה חדשה מצריך ידע רב תחומי בטכנולוגיות הייצור והעיצוב, בחומרי הגלם, בחווית הלקוח ובשמירה על איכות המוצר לאורך כל שרשרת האספקה. קורס האריזות הבסיסי מקנה ידע וכלים מעשיים בכל התחומים הללו. הקורס מתממשק עם מגמות עולמיות הרלוונטיות לתקופה. בניהן, אריזות ידידותיות לסביבה ומסחר בפלטפורמות הדיגיטליות. הקורס הבסיסי מתאים למפתחי ומעצבי אריזות, טכנולוגים, אנשי רכש, מהנדסים ואנשי שיווק. אורכו חמישה מפגשים.
מטרת הקורס:
הקניית ידע בסיסי וכלים מעשיים במגוון תחומים הדרושים לפיתוח ועיצוב האריזה. בחינה של חומרים וטכנולוגיות ייצור עיקריות בעולמות האריזה. התאמת הפיתוח מתוך הסתכלות כוללת על המוצר הנארז, הצרכן הסופי, ושרשרת הערך שבדרך.
קורס אריזות בנות קיימא
תחום האריזות עובר בשנים האחרונות טלטלה משמעותית, לנוכח הגידול במודעות הסביבתית וכניסה לתוקף של רגולציה סביבתית במדינות שונות. מגמות אלה מחייבות את מפתחי ומעצבי האריזה, מנהלי הרכש והשיווק להתאים את עצמם לשינויים. הקורס, בן 4 מפגשים.
מטרת הקורס:
היכרות מעמיקה של כל היבטי איכות הסביבה והקיימות בתחום האריזות, והקניית כלים לפיתוח אריזות בנות קיימא.
קורס בנושא חשיבה יצירתית בעולמות האריזה
השינויים הטכנולוגיים והצרכניים בשנים האחרונות הביאו לקפיצות משמעותיות בכל מה שקשור לעולם האריזות. פותחו חומרים חדשים עם מגוון רחב יותר של תכונות, ידידותיים יותר לסביבה לצד טכנולוגיות חכמות ויעילות יותר והתאמתן לאוטומציה. בקורס ניתן דגש חזק על העצמת חווית הצריכה והרחבת תפקידי האריזה בחיי היום יום שלנו. הקורס מיועד למנהלי תפעול/טכנולוגיים, מנהלי פיתוח, מנהלי שיווק, מנהלי רכש, מהנדסי תהליך, מנהלי מוצר, מעצבים, יזמים, אנשי סביבה ועוד. הקורס בן 4 מפגשים.
מטרת הקורס:
מיפוי טרנדים וניתוח שלהם (Innovation Mapping) מנקודת המבט המקצועית הייחודית של חשיבה המצאתית שיטתית, יצירת הזדמנויות חדשות ושימוש בכלי-חשיבה אפקטיביים. בקורס נעסוק באריזות בנות קיימא, אריזות חכמות, חווית צריכה והתייעלות.
שיתופי פעולה עם מובילים בתעשייה
מכון האריזה הישראלי משתף פעולה עם חברות ענק, מהמובילות בתעשייה בניהן Unilever, L'Oréal ו-Nestlé במגוון תוכניות פיתוח. במסגרת הפעילות משיקות החברות קול קורא הכולל אתגרים והצעות לשיתופי פעולה עם התעשייה המקומית קהילת הסטארט-אפים והאקדמיה. בשיתוף פעולה זו מרוויחים שני הצדדים: החברות הגלובליות הגדולות נחשפות לחדשנות ישראלית במיטבה, ואילו החברות הישראליות הזוכות באתגרים נחשפות לאסטרטגיות החדשנות של מותגי-העל הגלובליים ונכנסות לתוכנית פיתוח משותפת ברמה הגבוה ביותר. הן נחשפות למקבלי החלטות של חברות בינלאומיות ומרוויחות מהידע, מהניסיון ומהפוטנציאל העסקי שיש לקונצרנים הבינלאומיים הללו להציע.
מדברים עלינו
”שמחתי לקחת חלק בקורס אריזות בנות קיימא של המכון. החומר הועבר על ידי מרצים וחוקרים המובילים את תעשיית האריזה בישראל, היה עדכני וסיפק לנו כלי עבודה להתאמת האריזות לעולם בו הקיימות תופסת מקום הולך וגדל