חברה: יוניליוור ישראל בע"מ
שם המוצר: קורנפלקס של אלופים באריזה נגישה יותר
תיאור המוצר:
תלמה השיקה אריזה נגישה יותר של 'קורנפלקס של אלופים'. האריזה עוצבה בשיתוף עם מיזם "שווה פיתוח" שיזמו הקרן למפעלים מיוחדים של הביטוח הלאומי, "ג'וינט ישראל-מעבר למגבלות" ועמותת "ציונות 2000" במטרה ליצור מרחב צרכנות נגיש לכולם, בליווי של עמותות נוספות בקהילה. האריזה החדשה קלה יותר לפתיחה וסגירה ומותאמת יותר לאנשים עם מוגבלויות. במסגרת השינוי הוחלף מנגנון פתיחת האריזה במנגנון פתיחה פשוט יותר וגם השקית הפנימית קלה יותר לפתיחה, הוחלף הרכב השקית להרכב חד שכבתי EASY PEEL שניתן למחזור. בנוסף, הודפס על האריזה קוד QR מובלט שבאמצעות מגע ניתן לזהותו ולסרוק ע"י אפליקציות ייעודיות כך שמנגיש בשמע (אודיו) בשלוש שפות, את המידע התזונתי והאלרגני לאנשים עם לקות ראייה ו/או עיוורון. הפנטונים והאייקונים בעיצוב האריזה מותאמים לאנשים עם לקות ראיה או עיוורון.
חדשנות במוצר:
הוחלף מנגנון פתיחת האריזה במנגנון פתיחה פשוט יותר וגם השקית הפנימית קלה יותר לפתיחה, הוחלף הרכב השקית להרכב חד שכבתי EASY PEEL שניתן למחזור. בנוסף, הודפס על האריזה קוד QR מובלט שבאמצעות מגע ניתן לזהותו ולסרוק ע"י אפליקציות ייעודיות כך שמנגיש בשמע (אודיו) בשלוש שפות, את המידע התזונתי והאלרגני לאנשים עם לקות ראייה ו/או עיוורון.
הודפס על האריזה קוד QR מובלט שבמאמצעות מגע ניתן לזהותו ולסרוק ע"י אפליקציות ייעודיות כך שמנגיש בשמע (אודיו) בשלוש שפות, את המידע התזונתי והאלרגני לאנשים עם לקות ראייה ו/או עיוורון. הפנטונים והאייקונים בעיצוב האריזה מותאמים לאנשים עם לקות ראיה או עיוורון. הוגדל תאריך התפוגה. עיצוב האריזה ממחיש ומפרט את השינויים שנעשו באריזה. בגב האריזה היה לנו חשוב להוכיר תודה ולתת את הקרדיט לשותפים שלנו לדרך שהקנו לנו את הכלים והידע.