
לחברי המכון הישראלי לאריזה,
אנו שמחים לבשר כי המכון הישראלי לאריזה מעמיק את פעילותו במסגרת מכון האריזה העולמי-WPO.
פעילות הWPO – כוללת מפגשים של כל צוות ההנהלה של WPO מכל העולם ובמהלכו ישנו שיתוף רב של ידע.
כחברי המכון, אנו מעוניינים לשתף אתכם בחדשנות עולמית.
המפגש האחרון התקיים במאי 2026 כחלק מתערוכת Interpacket.
כחברי המכון , נשמח לשתף אתכם בתובנות ובחדשנות עולמית.
בתאריך 24.6.26 בשעה 10:00 נקיים בזום וובינר בו שירה רוזן, יו"ר המכון ונציגתנו בWPO- תציג את התובנות מהמפגש WPO ומהתערוכה.
להרשמה: לחצו כאן
עלות המפגש :
לחברי המכון ללא עלות
לחיצוניים – 100 ₪
במידה ואינכם חברי המכון , מוזמנים להצטרף למכון האריזה הישראלי
נשמח לראותכם.
בברכה,
יאיר אור
מנהל מכון האריזה